Οι νέες υποδομές της χώρας φέρνουν την κυριαρχία των Logistics

Η μεγάλη ευκαιρία που δημιουργείται από το δίκτυο των αυτοκινητόδρομων της χώρας τώρα μόλις αρχίζει να ξεδιπλώνεται. Ο μεγάλος κερδισμένος από αυτό το νέο απόκτημα είναι αδιαμφισβήτητα ο κλάδος των logistics που αρχίζει και δείχνει τη δυναμική του.

Ο κλάδος υποστηρίζει ότι ήδη έχει συμμετοχή στο 11% του ΑΕΠ (σύμφωνα με έρευνα της ΕΕΛ) και πως το ποσοστό αυτό πρόκειται να ανέβει τα επόμενα χρόνια. Σε αυτό συγκλίνουν πολλές άλλες κινήσεις.

Οι νέες υποδομές της χώρας φέρνουν την κυριαρχία των Logistics

Πρώτη είναι η δημιουργία του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου στον Ασπρόπυργο που όπως φαίνεται είναι θέμα λίγων μηνών να ξεκινήσει. Πίσω, υπάρχει πλειάδα εκτάσεων με τη Θεσσαλονίκη και την Ηγουμενίτσα να είναι ήδη σε διαδικασία υλοποίησης. Μεγάλα εμπορευματικά κέντρα προωθεί το Υπουργείο Υποδομών επίσης σε Αλεξανδρούπολη, Λάρισα, Πάτρα.

Αυτά όμως αφορούν το τι κάνει η κεντρική Κυβέρνηση για τον τομέα των Logistics. Σημαντικές κινήσεις γίνονται και στον ιδιωτικό τομέα μιας και τον Νοέμβριο η πολυεθνική δύναμη στο χώρο GEMCO θα ανακοινώσει την δραστηριοποίηση της στη χώρα, ενώ πολλές άλλες εταιρείες από την Ευρώπη ακτινογραφούν ακίνητα για τη δημιουργία δικών τους αποθηκών.

Από την πλευρά της η Ελληνική Εταιρεία Logistics ζητά με τον πιο επίσημο τρόπο να υπάρξει μια Ειδική Γραμματεία για να μπορέσει να διαχειρίζεται πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά την διαφαινόμενη ανάπτυξη του κλάδου. Οι κινήσεις αυτές βέβαια συνδυάζονται και με την ανάπτυξη των λιμανιών του Πειραιά αλλά και της Θεσσαλονίκης που θα αναλάβουν το ρόλο του μαγνήτη εταιρειών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων με σκοπό την γρήγορη μεταφορά του στις αγορές της Κεντρικής, Βόρειας και Ανατολικής Ευρώπης.

Η πλήρης ανάπτυξης του τομέα των Logistics αναμένεται με την ολοκλήρωση της αναβάθμισης του σιδηροδρομικού διαδρόμου Πειραιά-Θεσσαλονίκης-Ειδομένης που σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες είναι θέμα το πολύ ενός έτους.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.